Proces vytvoření e-shopu

Proces vytvoření e-shopu

Sdílejte

Máte potřebu změnit svoje zaměstnání? Nebo alespoň pro začátek si najít slušný přivýdělek k hlavnímu pracovnímu poměru, který by vám do života přinesl radost a nadšení z podnikání? Stát na vlastních nohách je snem mnoha lidí.

Touha po samostatnosti je u některých tak silná, že své vize a sny převádějí ve skutečnost – tu s lepším, tu s horším výsledkem. S podnikáním nemáte nic jistého, kromě tvrdé práce, protože nikdo dopředu nemůže odhadnout, jak se mu bude dařit. Ale ta nezávislost za trochu toho risku určitě stojí.

Proces vytvoření e-shopu

Provozujeme internetový obchod

Pokud jste se zhlédli v podnikání prostřednictvím internetu, máme pro vás pár tipů, jak na to. Nemusíte být odborníky na programovací jazyk HTML ani na kaskádové styly CSS, abyste mohli provozovat vlastní e-shop.

Z hlediska zákona o živnostenském podnikání vám bude stačit si zřídit živnostenský list s volnou živností – velkoobchod a maloobchod. Následně byste se měli zaregistrovat na Úřadu pro ochranu osobních údajů, protože jako e-shopař budete pracovat s citlivými údaji svých zákazníků.

Základ tedy máte, ve volné chvilce si můžete ještě číst i v dalších zákonech – o účetnictví, o daních, o ochraně spotřebitele, o evidenci tržeb (EET), obchodní zákoník – nebo studovat nabídku jednotlivých spedičních, kurýrních a poštovních společností.

Ale čtení je to většinou hodně nezáživné, maximálně vás nejspíš nejvíce zaujmou ceníky nabízených služeb, které jsou ovšem pro vás rozhodující. Musíte mít přeci přehled o tom, za jakou cenu budete posílat svým zákazníkům balíky.

Jaké zboží vůbec prodávat?

Toť otázka – co vlastně prodávat, jelikož ruku v ruce s tímto jde také výběr vašich dodavatelů. Rada je těžká, ale začít prodávat byste měli to, co vás osobně hodně zajímá a kde nebudete mít velkou konkurenci.

Obecně je velké množství e-shopů zaměřených na prodej oblečení. Každý, kdo v tomto oboru podniká, vám řekne – že je to boj. A chcete bojovat, nebo raději prodávat? Poznejte hlavně svoji budoucí konkurenci a podle toho se rozhodujte.

Proces vytvoření e-shopu

Jaký typ e-shopu správně zvolit?

Vycházejme z faktu, jakou sumu peněz máte do začátku k dispozici a jak ji chcete využít. Jestli si raději připlatíte na tvorbu e-shopu na zakázku, nebo využijete nabídku open source aplikací a e-shop zdarma postavíte v rychlosti blesku za jediné odpoledne.

Pokud vám nevadí unifikovaný vzhled e-shopu, pak tato druhá volba pro vás nemusí být vůbec špatná, protože ušetřené finance můžete použít pro reklamu a marketing nebo nákup zboží.

Zakázkově vytvořený e-shop na míru je většinou nejdražší variantou. Pochopitelně – budete vlastnit originál dle vašich požadavků. Jeho unikátní nastavení bude nejspíš přesně korespondovat s vašimi nároky na provoz internetového obchodu.

E-shop k pronájmu je vhodný zvláště pro začátečníky

Pro ty z vás, kteří s e-podnikáním teprve začínají, je dobrou volbou také pronájem e-shopu s licencí, který patří k těm méně náročným, co se vynaložených financí týká. Ročně, nebo měsíčně platíte za pronájem určitou částku, která vás rozhodně nezruinuje.

No řekněte, co je 100 Kč měsíčně za e-shop, který vám bude, když se zadaří, generovat zisk v řádu tisíců? U pronájmu máte většinou na vyzkoušení po určitou dobu zdarma demoverzi e-shopu. Všechno si nanečisto osaháte a budete vědět, jestli vám zrovna tato verze pronájmu vyhovuje.

Hledáte profesionální e-shopové řešení? Vyzkoušejte tradiční řešení Zoner inShop, které nabízí offline i online možnost obsluhy. E-shop je připraven pro začínající e-shopy i profesionální řešení s tisíci produkty.

Jako jeden z mála pak nabízí nadstandardní demoverzi e-shopu bez omezení funkcí až na 60 dní zcela zdarma. Více informací najdete na www.inshop.cz

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ