9 potravin, které mohou zmírnit nevolnost

9 potravin, které mohou zmírnit nevolnost

Sdílejte
Nevolnost

9 potravin, které mohou zmírnit nevolnost

1. Jablka
Po celý den, pár jablek určitě pomůže. Ve velkém množství Vám ale pravděpodobně bude ještě hůře. Zkuste jablečný džus, pokud máte problémy s trávením pevné stravy.

2. Sušenky
Potraviny s vysokým obsahem škrobu (chleba, toast) pomohou absorbovat žaludeční kyseliny a urovnávají potrápený žaludek. Než vylezete z postele, pár sušenek může zmírnit vaši nevolnost v dopoledních hodinách.

3. Zázvor
Bylo zjištěno, že práškový zázvor zmírňuje nevolnost a zvracení. Můžete také zkusit šálek zázvorového čaje, sklenici zázvorového piva nebo kousek zázvorového cukroví.

4. Voda
Malé doušky ze sklenice obyčejné vody Vám pomohou zůstat hydratovaní a vyhnete se bolestem hlavy, které často doprovázejí nevolnost. Začněte tím, že budete pít malé množství, až budete mít pocit, že můžete přidat, tak zažnete pít více.

5. Ořechy
Ořechy nebo arašídové máslo (pokud nejste alergičtí) Vám pomohou dostat do těla bílkoviny.

6. Kuřecí vývar
Po kuřecí polévce se budete cítit lépe. Kuřecí vývar uklidní vaše příznaky. Čím nižší obsah tuku, tím lépe.

7. Sportovní nápoje
Většina sportovních nápojů obsahují elektrolyty sodíku a draslíku, který pomáhá obnovit živiny vyčerpaným sportovcům. I když nejste sportovec, sportovní nápoje mohou pomoci s nevolností.

8. Banány
Pokud je vaše nevolnost doprovázena dehydratací nebo pokud jste byli zvracet, zkuste banány. Banány obnovují draslík, který je často ochuzený v důsledku průjmu a zvracení.

9. Hrst máty
Žvýkání čerstvé máty nebo pítí sklenice mátového čaje je považováno za účinný lék na nevolnost.

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ